Followers

Thursday, November 11, 2010

Hadiah dari Ummi Anas

tu dia...dah siap lekat kat fridge pun..hehe

Amna bergaya dengan telekung barunya

Alhamdulillah...pg td dpt email dari Ummi Anas, gtau dia dah poskan hadiah pemenang contest...dlm setengah jam lepas tu, posmen pun sampai..pon!pon!...berlari ummi ke dePan...amna pun dah tau hadiah dia dh sampai...ikut ummi berlari ke depan...yeay! Katanya....terus je buka...thenn..tadaaaa...cantiknyer...telekung... fridge magnet from china n bookmark... alhamdulillah.....terima kasih byk2 buat ummi anas ye...blh amna pakai solat sunat hari raye haji
Published with Blogger-droid v1.6.4

2 comments:

mama ain said...

cantik amna..semoga menjadi anak yg solehah buat ummi dan ayah.

AshAnas said...

alhamdulillah, hadiah dah sampai. untung ummi amna amzar dpt 2 fm sbb kedua2 anak menang. sy pun tak tahu mulanya. semua pilihan juri, sy tak letak ni adik beradik atau tak sbb mmg sengaja tak bg nama penuh (bin/binti) kat juri...
congrats ya!

Blog Archive

Contest : Siapa Nak Jadi Cover Buku?

Contest : Siapa Nak Jadi Cover Buku?
Dah menang!!! nnt ada la kat kulit buku KITARAN HIDUP BERKELUARGA

"Gaban's Lovely Craft & Embroidery GA 2010"

"Gaban's Lovely Craft & Embroidery GA 2010"
ummi menang saguhati

areteacar 1st contest, keluarga bahagia!

areteacar 1st contest, keluarga bahagia!
ummi salah seorang pemenang jgk!!

"pabila photo mula.... ber...cerita"

"pabila photo mula.... ber...cerita"
Ummi salah seorang pemenang!!

Amna Safiyyah won 3rd Prize

Amna won 1st Prize

Amna won 2nd Prize, Amzar won 3rd prize

KAWAN2 UMMI

NI LAGI KAWAN2 UMMI