Followers

Wednesday, February 23, 2011

“Saya Mahu iPad Dari Blog MySuperKids”

Bismillahirrahmanirrahimmmm...
Dengan nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...

Gadget yang semakin digilai ramai..termasuk Ummi juga..walaupun tak berpendapatan kerana ummi adalah surirumah sepenuh masa yang hanya menerima nafkah bulanan dari hubby yang tak seberapa. Namun, Alhamdulillah..Ummi bersyukur atas ni'mat kurniaan Allah ini. 
Sebagai seorang manusia yang punya keinginan..sesungguhnya ummi tak terlepas peluang meminati gadget yang terhangat di pasaran ni. Ummi beruntung juga kerana mempunyai seorang suami yang amat suka kan gadget, bukan sahaja suka malah beliau akan mengambil tahu segala segi tentang gadget tersebut. So, mendengar cerita, penerangan dari beliau ummi jadi tertarik untuk mengetahui lebih lanjut tentang Ipad ini. 

Ohhh...seperti pucuk dicita ulam mendatang bila ummi mendapat tahu MySuperkids ingin memberi Ipad secara percuma kepada follower nya. Tanpa membuang masa ummi terus mendaftar melalui email. 

Saya Mahu iPad dari Blog MySuperkids!!!!!!!
Wi-Fi
new

16GB1

  • RM 1,549.00

Nah!...belum pernah ummi terjumpa hadiah contest dari blog2 lain hadiah bernilai ribuan RM. Sangat mengujakan...

Siapa patut dapatkan iPad percuma ni?
Blogger (boleh tulis blog di mana2 sebab iPad sangatlah ringan dan boleh selit dalam handbag atau celah suratkhabar je), Eksekutif penting syarikat (boleh rujuk maklumat dalam format Microsoft Office dengan jelas & cepat), ejen jualan/pemasaran (boleh tunjuk slide presentation kepada bakal pelanggan), ibu moden yang sibuk berniaga (tak perlu risau tertinggal apa-apa maklumat penting walaupun bergegas keluar rumah tatkala anak sibuk menangis), penuntut universiti (tak perlu risau tertinggal nota sebab boleh tengok slide lecturer mana-mana); pendek kata, hampir sesiapa saja.
(ini kata MySuperkids)
Ummi seorang blogger, amat tepat sekali kalau ummi berangan angan dahulu untuk memiliki iPad. Kadang kadang, bila ummi pergi ke mana mana, ummi akan sambil sambil dalam fikiran ummi membuat ayat untuk di lampiaskan ke blog ummi sejurus selepas balik dari sesuatu tempat tersebut. Bila sampai jer ke rumah, kerja rumah yang melambak macam gunung Kinabalu menyekat ummi untuk meng 'update' blog. hilanglah segala ayat2 dalam fikiran tadi. dahhh...kena fikir balik ayat ape nak buat entry. tapi dengan adanya iPad ummi akan lebih mudah nak meng'update' blog evrytime, everywhere. Indahnya waktu itu...Subhanallah.

Apa lagi yang boleh anda buat dengan iPad?
ipad need for speed
Main game Need for Speed (grafik HD memang sangat superb), flash card anak-anak (skrin iPhone/iPod agak kecil untuk baby -oh, app utk Little Reader pun dah ada!), gandakan paparan laptop atau komputer (&iPad bertindak sebagai screen kedua), invoice client menggunakan terminal PayPal, tunjuk slide presentation kepada pelanggan dengan mudah (tak perlu tunggu 1-5 min untuk start-up), & simpan segala rekod penting (strategi jualan, statistik pemasaran, wang perbelanjaan).
Ini review dari Mysuperkids
Dengan apa yang ummi baca dari blog MySuperkids nyata, Ummi amat teruja untuk memiliki iPad ini. 

Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. SertaiBengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack

2 comments:

nur said...

semoga berjaya..

JOM KE: ALL IN ONE

nur said...

HURRY UP DEAR CONTEST iPAD2 MYSUPERKIDS..
PLIS C&P KALAU X SEMPAT UTK ENTRY GRUP J..

http://nurhafiz2009.blogspot.com/2011/07/jejak-kasih.html

Blog Archive

Contest : Siapa Nak Jadi Cover Buku?

Contest : Siapa Nak Jadi Cover Buku?
Dah menang!!! nnt ada la kat kulit buku KITARAN HIDUP BERKELUARGA

"Gaban's Lovely Craft & Embroidery GA 2010"

"Gaban's Lovely Craft & Embroidery GA 2010"
ummi menang saguhati

areteacar 1st contest, keluarga bahagia!

areteacar 1st contest, keluarga bahagia!
ummi salah seorang pemenang jgk!!

"pabila photo mula.... ber...cerita"

"pabila photo mula.... ber...cerita"
Ummi salah seorang pemenang!!

Amna Safiyyah won 3rd Prize

Amna won 1st Prize

Amna won 2nd Prize, Amzar won 3rd prize

KAWAN2 UMMI

NI LAGI KAWAN2 UMMI