Followers

Wednesday, February 16, 2011

"My Sleeping Angel Contest"


end 14/3/2011

ni dia anak2 ummi yang sedang tido:

AMNA SAFIYYAH BINTI SHAHIZAN


macam ni pun boleh kannn..hehe ni tgh tunggu ayah balik nak 
pegi makan sate Emas Kajang.. ayah terlambat ckit, anak dah penat main tertido..gini gayanya..

AMZAR SYAKIR BIN SHAHIZAN

yang ni plak si adik, tido mmg gaya mcm ni bila2 pun..tertonggek jer..
dah betulkan tido nya dia akan terbalik n tonggek camni jugak..ni kepenatan balik dari Pulau Pangkor singgah di Setiawan rumah adik FIL ummi.

ni hadiah2 yang menawan hati ummi untuk sertainya:

1.Tempat pertama akan memenangi sebuah bakul lipat serbaguna yang amat kiut.


2. Tempat kedua & ketiga akan menenangi sebuah kerusi lipat untuk kanak2 yang amat comel.


3. Ader 3 hadiah saguhati akan diberikan kepada peserta yang bertuah, berupa sticker dinding pelbagai corak yang amat cantik dan sesuai untuk hiasan dinding bilik tidur, ruang tamu atau bilik tidur sendiri.


so, ummi nak tag:
ibu zefa asmara
mamalieyna
ibu batrisya
ibuayahdamia
mamarifqy

3 comments:

Hidayati said...

As salam. Singgah sini nak tengok budak2 kiut yang sedang tido. Memang kiut sangat angel2 ni. Semoga berjaya ya.

[ibuLUNAZAHRA] said...

Rakan sekutu berkata: wah kiutnye tidur..

#gambar yang adik tuh, nak pakai gambar pertama ke kedua ek?

Ummi AmnaAmzar said...

hmmm..yg pertama lah..nmpk muka nya ye cik luna..tq terjah

Blog Archive

Contest : Siapa Nak Jadi Cover Buku?

Contest : Siapa Nak Jadi Cover Buku?
Dah menang!!! nnt ada la kat kulit buku KITARAN HIDUP BERKELUARGA

"Gaban's Lovely Craft & Embroidery GA 2010"

"Gaban's Lovely Craft & Embroidery GA 2010"
ummi menang saguhati

areteacar 1st contest, keluarga bahagia!

areteacar 1st contest, keluarga bahagia!
ummi salah seorang pemenang jgk!!

"pabila photo mula.... ber...cerita"

"pabila photo mula.... ber...cerita"
Ummi salah seorang pemenang!!

Amna Safiyyah won 3rd Prize

Amna won 1st Prize

Amna won 2nd Prize, Amzar won 3rd prize

KAWAN2 UMMI

NI LAGI KAWAN2 UMMI